התחילו לפתור את מיסוי הקריפטו שלכם.

כל מה שאתם צריכים כדי לעמוד בדרישות מס הכנסה, להימנע מקנסות ואפילו לקבל החזרים על הפסדים.

שיחת ייעוץ ללא התחייבות ובחינם!

האם אני בכלל צריך לדווח?

כל אירוע מס

בין אם יש רווח או הפסד, כל אירוע מס מחייב דיווח. כמעט כל שינוי בכמות המטבעות שלך, הוא אירוע מס ומחייב דיווח לרשויות המס.

המרה/ מכירה

כל מי שיש לו אירוע מכירה או המרה של כל מטבע קריפטוגרפי (מעבר בין סוגים שונים של מטבעות קריפטו מחייב דיווח) בין אם נעשה בארנק או בבורסה הוא אירוע מס.

הכנסה או תשלום

כל מי שהרוויח מטבעות מסטייקינג, כרייה, FARMING או הכנסה כזו או אחרת שהתקבלה בקריפטו. כל תשלום עבור שירות או מוצר שנעשה בעזרת קריפטו (רכישה של חופשה למשל כשהתשלום בקריפטו) – כל אלה אירועי מס.

איך להימנע מקנסות ולעמוד בכללי הדיווח?

נרשמים למערכת של בלוקסטקס

מעלים מידע דרך API  מזירות המסחר והארנקים השונים. המערכת מושכת את המידע ומאתרת את כל אירועי המס והפעולות השונות בצורה יסודית, מבצעת בדיקות שלמות ומוודא שהנתונים מאפשרים דיווח תקין. ומאתרת פערי מידע והזדמנויות לחסוך עברך כסף.

חוסכים זמן וכסף

המערכת מאתרת פערי מידע שיכולים לנבוע מבורסות שנסגרו, ארנקים שנשכחו או בעיות אחרות הקיימות בעולם הקריפטו. בנוסף, ישנה בחינה אוטומטית (וגם אנושית) לגבי אשפשרויות חיסכון ודחייה במס – הכל כדי לחסוף לך כסף.

דוחות מוכנים להגשה

טפסים מאושרים  ומוכנים להגשה עצמית או בעזרת רו"ח למטרות דיווח רווחי הון (טופס 1399), קיזוז הפסדים והחזרים (טופס 1344) והצהרת ההון (טופס 1219).

מאתגר? נשמע מורכב? אתם לא לבד

תמיכה מקצועית פרטנית

צוות מקצועי שגם מבין במס וגם מבין בקריפטו, מסייע לך במקומות מאתגרים. עזור לך לענות על השאלות שלך ולפתור את הבעיות המיוחדות שלך. התמיכה ניתנת במייל וגם בטלפון בעברית.

פעילות מורכבת

שימוש בהלוואות קריפטו או שימוש בחוזים חכמים (DEFI) כגון STAKING ו-LP FARMING יכולים להקשות על החישוב והדיווח. בדיוק בשביל זה קיים אצלנו ליווי צמוד של אנליסטים מהתחום שיפתרו עבורך את האתגרים בדיווח.

איש מקצוע שמבין

אל תשברו את הראש מלנסות למצוא אחד כזה. יש לנו את רואי החשבון לקריפטו הטובים ביותר בשוק, המתמחים במטבעות קריפטוגרפים. אנו נדאג להכיר ביניכם ואתם תזכו לשירות מקצועי ואמין ביותר בשוק.

הנה מה שיש ללקוחות המדהימים שלנו לומר עלינו