מחלקת השירות והתמיכה היא גולת הכותרת שלנו, עם אנשים אמיתיים ששמחים להקשיב ולתת מענה בכל עניין

תמיד שמחים לשוחח איתך

המענה האנושי שלנו פועל בימים א- ה בין השעות 09:00 – 17:00 לא כולל חגים וערבי חג.

למקרה שהצלחנו לקרוא מחשבות הנה כמה תשובות לשאלות נפוצות: 

לא. בלוקסטקס היא חברת עצמאית.

בלוקסטקס עובדת הרבה עם מס הכנסה ביעוץ, ליווי וסיוע ללקוחותינו מול הצוות המקצועי במס הכנסה כדי לוודא שאנחנו מספקים את היעוץ המקצועי והנכון ביותר עבור לקוחותינו. אך בלוקסטקס היא חברה עצמאית שאינה מעבירה מידע למס הכנסה.

לא, ממש לא. אנחנו עובדים עבורך במטרה להעניק לך את השירות הטוב ביותר ולאפשר לך לדווח בצורה תקינה לרשויות המס.

קל. בדיוק בשביל זה הקמנו את בלוקסטקס. שלב ראשון להשאיר טלפון, שם ואימייל ואנחנו ניקח את זה משם.

בין הפתרונות שלנו, ישנם גם פתרונות של יצוג מלא ודיווח מלא לרשויות המס ע"י רו"ח מומחים לתחום. למי שצריכים לדווח ואין להם יצוג קיים של רו"ח, בלוקסטקס מציעה יצוג מלא מול רשויות המס למטרות דיווח ותשלום מס.

בלוקסטקס היא חברת יעוץ ותוכנה המתמחה במתן פתרונות לתעשיית הקריפטו בישראל ובחו"ל. החברה מעסיקה מגוון רחב של מומחים כדי לספק שירות מלא לתעשיית הקריפטו. מפתרונות דיווח לאנשים פרטיים, חברות ועוסקים בתחום הקריפטו, ועד לפתרונות בנקאיים של תשלום מס בקריפטו והפקדות פיאט לחשבון הבנק יש לנו פתרון שמתאים לכל אחד.

אנחנו תמיד ממליצים להישאר עם המייצג המקורי שלך (רו"ח שלך) הוא מכיר אותך ולא רק את הקריפטו שלך. יחד עם זאת, לקריפטו חוקים משלו ובלוקסטקס משלימה את רו"ח שלך אם ביצוג משני, ואם רק בהכנת המסמכים המקצועיים אשר יגיש רו"ח שלך.

כן. האחריות על הדיווח התקין היא עליך ולא על רו"ח שלך. דוחות בלוקסטקס מוכרים וידועים לרשות המסים כבר שנים רבות (בלוקסטקס מופיע כספק שירות מוכר בחוזרים מקצועיים על מיסוי קריפטו משנת 2018), הצוות שלנו מבין גם במיסוי וגם בקריפטו כדי לענות לך ולפתור לך כל אתגר.

כל מה שצריך עבור הגשה ודיווח על פעילות בקריפטו לרשות המסים (במסגרת דוח שנתי 1301). טופס 1399 על דיווח רווחים בקריפטו, טפסי 1344 לדיווח על הפסדים בקריפטו ודוחות יתרות עבור הצהרת הון. את הדוחות ניתן להגיש לבד או בעזרת צוות רו"ח של בלוקסטקס.

כללי הדיווח בישראל ובמרבית העולם אינם מפרידים בין משיכת פיאט ואירועי מס. כעיקרון, יש לדווח לרשויות המס על כלל אירועי המס, אשר רובם, כוללים אירועים של המרת מטבעות ממטבע אחד למטבע אחר. למשל המרה של מטבע יציב לביטקוין או איתריום נחשבת אירוע מס עליו יש לדווח וזאת ללא קשר להאם נמשכו כספים לחשבון הבנק או לא. 

מעבר לעובדה שבישראל דיווח המס מתייחס לאירועי מס ללא קשר לרווחים או הפסדים, דיווח על הפסדים הוא תמיד רעיון טוב. כפי שמס הכנסה יודע לדרוש תשלומים על רווחים, הוא גם יודע לתת החזרים על הפסדים. כך שבעצם להפסדים יש שווי כלכלי וניתן לקבל החזרים (ממש כסף לחשבון הבנק) בגין הפסדים.

בישראל אין פטור מדיווח לפי סכומי מינימום. מס הכנסה דורשים דיווח על כל סכום ומכל סכום בכל הקשור לאירועי מס במטבעות קריפטוגרפים (גם המרה של ביטקוין לאיתריום או מטבע יציב מחייבים דיווח).